.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمرانی استاندار مازندران ؛
توسعه صنعت گردشگری با تشکیل سازمان عمران سواحل
شمال نیوز : مازندران از 340 کیلومتر ساحل با چشم اندازی زیبا سود می برد که با تشکیل سازمان عمران سواحل توسعه سواحل و پایداری صنعت گردشگری رقم خواهد خورد.
توسعه صنعت گردشگری با تشکیل سازمان عمران سواحل

شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار و رئیس کانون گردشگری مازندران اظهار داشت: مازندران از 340 کیلومتر ساحل با چشم اندازی زیبا سود می برد که با تشکیل سازمان عمران سواحل توسعه سواحل و پایداری صنعت گردشگری رقم خواهد خورد.

به گزارش شمال نیوز ،سید عیسی هاشمی حیدری در جمع خبرنگاران به ظرفیت بالای گردشگری در استان مازندران اشاره کرد گفت:وجود دریا و جنگل با فاصله کم مناطق کوهستانی و جلگه ای، زیبایی و جلوه خاص و بی نظیری به این منطقه از ایران پهناور داده است.

وی افزود:مازندران علاوه بر وجود مناظر زیبای طبیعی وجود برجها،ساختمانها و سازه های تاریخی مازندران را در کشور به قطب گردشگر پذیر تبدیل کرده است.

رئیس کانون گردشگری مازندران یادآور شد:مازندران دیار مردمان سخت کوش و ولایتمداراز منابع طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوانی سود می بردکه سالانه مسافران نوروزی، مازندران را در الویت اول سفر قرار می دهند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد:با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت نهم و دهم در جذب توریسم حمایت از سرمایه گزاری بخش خصوصی در دستور کار کانون گردشگری مازندران قرار دارد.

هاشمی به خدمات مسولان حوزه شهری به مسافران نوروزی اشاره کرد و اذعان داشت:تمام مسولان شهری استان مازندران برای زیبا سازی شهر ها و محیا کردن شرایط حضور مسافران در تمام ایام سال با تلاش مستمر و برنامه ریزی منظم کمال استفاده را ببرند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 فروردين 1391
کاش می شد طراحی در حوزه جهانگردی مازندران توسط فراطراحان صورت میگرفت تا بهتر نتیجه میداد.
r.m 5 فروردين 1391
واقعا ظرفیت بالای دیار مازندران داره با ید در این عرصه سرمایه گذاری کرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.